Ялагч ба Ялагдагч.........................

Ялагч бол хариултын нэг хэсэг бол
Ялагдагч бол асуудлын нэг хэсэг байдаг.
Ялагч үргэлж программтай байдаг бол
Ялагдагч үргэлж шалтагтай байдаг

Ялагч “Үүнийг чиний төлөө хийе” гэдэг
Ялагдагч Энэ миний ажил биш
Ялагч асуудал бүрт хариуг хардаг
Ялагдагч хариулт болгоны асуудлыг хардаг

Ялагч “Энэ хэдийгээр хэцүү байж болох ч боломжтой”
Ялагдагч “Энэ хэдийгээр боломжтой ч хэтэрхий хүнд юм байна”
Ялагч алдаа гаргах үедээ “Миний буруу байжээ”
Ялагдагч алдаа гаргах үедээ “Миний буруу байгаагүй”

Ялагч сэтгэгдэлээ хэлдэг бол
Ялагдагч андгай тангараг тавьдаг
Ялагч хүсэл мөрөөдөлтэй бол
Ялагдагч schemes.байдаг

Ялагч Би ямар нэгэн зүйл хийх хэрэгтэй гэдэг бол
Ялагдагч ямар нэгэн зүйл болох л хэрэгтэй
Ялагч багийнхаа нэг хэсэг нь байдаг
Ялагдагч багийнханаасаа тусгаар байдаг

Ялагч ололт амжилтыг хардаг
Ялагдагч олдсон шархыг хардаг
Ялагч боломжуудыг хардаг
Ялагдагч бүтэмжгүй байдлуудыг л хардаг

Ялагч ялалтанд итгэдэг
Ялагдагч - хэн нэгэн ялсан бол тэд алдана гэж итгэж хүлээдэг.
Ялагч чадвараа хардаг
Ялагдагч өнгөрснөө хардаг

Ялагч бол аливаа зүйлийг тохируулагч бол
Ялагдагч бол асуудлыг харуулагч нэгэн.
Ялагч юу хэлэхээ сонгодог бол
Ялагдагч юу сонгосноо хэлдэг

Ялагч адармаатай маргааныг зөөлөн үгээр ярилцдаг
Ялагдагч энгийн маргааныг хатуу үгээр хашгирдаг
Ялагч амжилтыг бүтээдэг бол
Ялагдагч амжилт бий болохыг хүлээдэг.

Ялагчийн философи бол “Хэрвээ надад хэн нэгэн ийм зүйл битгий хийгээсэй гэж хүссэн зүйлээ бусдад хийдэггүй” бол
Ялагдагч “Тэд чамд муу зүйл хийхээс өмнө урьтаж үйлд” гэсэн философийг дагадаг.

Та Ялагч уу эсвэл Ялагдагч уу?

Commentaires

Articles les plus consultés